یاس آرام . گالری عکس

گلی که زیباست گل یاسه گل یاسه ... گل گل گل ها گل یاسه گل یاسه ... حضرت زهرا(س ) گل یاسه گل یاسه

Tuesday, October 31, 2006

مردی برای تمام فصول


یا لطیف
سلام
می خواستم عکسای گالری عکس تا جایی که می شه بدون شرح باشه ... می خواستم خود عکس حرف بزنه ... اما این سری عکس نمی شد . برای اونایی که دور و بر من هستن و من رو در محل کارم می شناسن می شد . برای همکارا و دانش آموزا و بقیه . اما برای بازدید کننده های وبلاگم نه . بنابراین این چند سطر رو می نویسم تا علت این پست گالری عکسم رو بدونید
کمتر آدمی تو زندگی من تونسته تاثیر گذاری زیادی داشته باشه . یکی از اونا آقای احمد قاضی نظامه . سعی می کنم بدون غلو و تیتر وار ایشون رو معرفی کنم تا در یک فرصت مناسب راجع به ایشون تو وبلاگم بنویسم . آقای قاضی نظام رییس آموزش و پرورش منطقه 11 در دولت سید محمد خاتمی و هم اکنون مدیر دبیرستان خاتم در منطقه 6 و پیش از این هم در ادارات مناطق 2 و 11 دارای سمت های مختلفی بودن . آقای قاضی نظام رو دوست دارم چون هم به روزه هم اصولگرا . هم متجدده هم ارزش گذار سنت ها . هم مدیره هم خاکی با بقیه . هم با مقررات کار می کنه هم با همکاراش دوست و خیلی دلایل دیگه که سطحی ترین هاش رو بیان کردم . برای این که متهم به پاچه خواری نشم دیگه سکوت می کنم فقط قبلش به همتون می گم قاضی نظام یه آدم معرکه اس که کله پاچم دوست داره
در پایان تابستانی که با هم بودیم
در حال آماده سازی دبیرستان
با یه معلم در جلسه ی راهنمایی و معلم در حال ؟!؟
افتتاح دبیرستان

به چه می اندیشد ؟

بدون شرح


بدون شرح

چند روز قبل از اول مهر - در حال آماده سازی دبیرستان و در عین بی ریایی


بدون شرح

سفره ی راهنمایی

افطاری مشترک راهنمایی و دبیرستان با موسسان خاتم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home